فرودگاه بین المللی آبادان

فرودگاه بین المللی آبادان

 تقدیر معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان از مدیر فرودگاه

تاریخ انتشار: 27/01/1392

 
محمدرضا رضایی مدیر فرودگاه آبادان از سوی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان مورد قدردانی قرار گرفت.
 
به گزارش روابط‌عمومی فرودگاه آبادان «بهرام ایلخاص‌زاده»؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان از مدیر فرودگاه این شهرستان به دلیل خدمات‌رسانی به مسافران در ایام نوروز قدردانی کرد.
در بخشی از متن تقدیرنامه آمده: «از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه جنابعالی در زمینه خدمات‌رسانی به کاروان‌های سرزمین نور و مهمانان نوروزی در فروردین سال 1392 که به فرموده مقام عظمای ولایت سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام گرفته، قدردانی کرده و از درگاه ایزد منان برای شما دوام عزت و سلامت را مسئلت می‌نمایم.»
گفتنی است؛ در پنج روز نخست فروردین بیش از 10 هزار مسافر از فرودگاه آبادان اعزام و پذیرش شدند.



:
:
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

پیشگفتار

فرودگاه آبادان در زمره اولین فرودگاههای کشور است که در سال 1320 توسط شرکت ملی نفت ایران احداث شده است. این فرودگاه در ضلع شرقی جزیره آبادان در موقعیت جغرافیایی 48 درجه و 13 دقیقه و 42 ثانیه طول شرقی و 30 درجه و 22 دقیقه و 16 ثانیه عرض شمالی در زمینی به مساحت 372/66 هکتار واقع گردیده است که از شرق و جنوب به شهر آبادان به فاصله 10 کیلومتر تا مرکز شهر، از شمال به خرمشهر و از غرب به رودخانه اروند و مرز کشور عراق منتهی می شود. کمترین فاصله فنس این فرودگاه تا مرز عراق 1800 متر در جنوب فرودگاه موقعیت باند 32R واقع گردیده است.
امکانات وب
Google

در اين سایت
در كل اينترنت